Нещодавно у нашому Кабінеті Клієнта з'явився корисний та важливий функціонал, покликаний спростити життя та зекономити ваш час. Це можливість у режимі онлайн розрахувати та внести зміни до вашого договору страхування.
Давайте покроково розберемо, як саме це зробити.

Для початку швиденько подивимось на оновлений Кабінет Клієнта, якщо ви ще раптом туди не заходили :)
Переходимо за посиланням cc.taslife.com.ua та бачимо нову сторінку Авторизації, яка запрошує ввести номер телефону, на який отримаємо sms з паролем для входу у Кабінет.

Авторизація

І ось ми вже бачимо перелік усіх активних полісів Клієнта, де можна одразу перейти до сплати, подивитися детальні умови за Договором або перейменувати назву поліса. Поряд з активними також знаходиться кнопка із завершеними полісами.
 

Активні поліси

При наведенні курсора на меню зліва, бачимо такий перелік:

Меню

Під "Списком полісів", який ми щойно розглянули, знаходиться "Календар" платежів на поточний рік та на увесь період. Натиснувши на будь-яку суму платіжа, що знаходиться у календарі, ми одразу потрапляємо до сторінки Оплати послуг, де у розділі "Сплатити карткою Visa/MasterCard" вже заповнені усі поля із реквізитами та сума платежу, нам залишається лише натиснути "Продовжити" та провести оплату! 

Календар

Далі у меню знаходиться "Калькулятор", до якого ми зараз дійдемо, а також сторінка "Щорічні бонуси", що містить листи зі звітом по щорічно нарахованих бонусах та "Запитання-Відповідь" із, як це не дивно, запитаннями та відповідями :) що найчастіше виникають у наших Клієнтів. До речі, радимо уважно ознайомитись із цією інформацією, вона може бути вам корисною.

Ну і, нарешті, зупинимось окремо на пункті "Калькулятор". Наразі, розрахувати та внести зміни можна у полісах, що були укладені за програмою "ТАС Лайф" до 2015 року,  бо таких полісів в компанії найбільша кількість, але, звісно, згодом будуть додані й інші.

Калькулятор

Натискаємо на піктограму із двома стрілочками та переходимо до розрахунку або до внесення змін у договір та бачимо опції, які Клієнт може змінити онлайн. А саме:

  • Періодичність внесків 
  • Строк дії договору
  • Валюта
  • Сума внеску

Розрахунок або зміни у договорі

Якщо за вашим договором є рекомендовані компанією зміни (наприклад, пропозиція індексації), або ви самостійно до цього внесли зміни, що ще не вступили в дію, є можливість активувати режим попереднього розрахунку, що не буде враховувати цих попередніх змін. Для цього посуньте відповідний повзунок, що знаходиться зверху сторінки

попередній розрахунок 

І ось ми визначились із необхідними змінами, що хочемо внести, прописали їх у відповідних віконцях і переходимо до наступного етапу, натиснувши "Провести зміни".
Зверніть увагу, якщо страхувальник планує змінити страхову суму більше, ніж на 30%, йому буде запропоновано відповісти на три запитання Медичної анкети. 

Медична анкета

Якщо хоча б на одне з запитань Клієнт відповів "ТАК", внести зміни він зможе лише традиційним способом - через Контакт центр.

Далі ми  ще раз перевіряємо дані, що плануємо змінити, читаємо умови оферти (вона відкривається в новому вікні) та, якщо все ОК, натискаємо "Продовжити"

Перевірка внесених змін

І переходимо до вікна сплати внеску за зміненими умовами. Зміни до полісу вступають в дію лише після сплати страхового платежу.

Сплата внеску

Важливо! Після проведення сплати ви побачите Заяву у форматі PDF на погодження внесення електронних змін та підтвердження фінансового номеру телефону, а також дві додаткові угоди. Усі дані за Договором вже зазначені в цих документах. Необхідно роздрукувати і Заяву і дві додаткові угоди, підписати їх і відправити листом на адресу:
Україна, 01001 
м. Київ 
вул. Шота Руставелі, 16, поверх 6

Це буде останній раз, коли доведеться іти до пошти за для внесення змін у Договір. Адже наступного разу, коли ви забажаєте внести нові зміни, на ваш номер телефону надійде sms пароль, для підтвердження електронного підпису.

Зверніть увагу!

  • Внести зміни у Договір можна за умови, якщо до річниці його дії залишилось менше 120 діб
  • Якщо ж до річниці більше діб, Клієнт може попередньо підібрати бажані зміни та розрахувати нову суму платежу, а також підписатися на повідомлення про можливість внесення змін, коли до річниці дії договору буде менше 120 діб.  
  • Можливість внесення змін неактивна, якщо за договором є зареєстрована страхова подія або опція "Звільнення від сплати внесків".
  • Після зміни валюти також змінюється і Гарандований Інвестиційний Дохід (ГІД). 
  • Якщо за договором здійснюється індексація внесків, страхова сума розраховується без підрахування бонусів. 

 

Наша команда постійно працює над тим, щоб ваше спілкування із ТАС life було якомога зручнішим та приємнішим, тому ми завжди раді врахувати ваші побажання та зауваження!
Якщо у вас залишились питання - звертайтесь до нашого Контакт центру.
Зробити це можна у кілька способів:

- написати нам у Viber чи у WhatsApp на номер 096 2 500 117
- поспілкуватися із консультантом у Телеграм-чаті @TASlifeBot
- просто зателефонувати: 0 800 500 117

Контакт центр працює для вас з 8:00 до 19:00 по буднях, та в суботу з 10:00 до 17:00

cat

 

 P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram - t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook - facebook.com/taslifeofficial  

Поділитися