Вітаємо, Ви щойно зробили одне з наймудріших рішень у Вашому житті - подбали про свою безпеку та майбутнє, придбавши поліс страхування життя від TAS life!
В цьому блозі Ви знайдете 7 корисних порад, що допоможуть отримати максимум від страхового захисту.
1. Користуйтесь нашими програмами лояльності.
Отримуйте бонуси та приємні знижки від крутих партнерів Компанії, яких ми прискіпливо відібрали спеціально для Вас! Обирайте програму лояльності або пропозицію на Ваш смак:
Клуб Успішних Дітей - це круті та корисні пропозиції для наших маленьких Клієнтів.
Молодята - спеціальна умова для Клієнтів, які щойно одружилися.
Крихітки - спеціальна пропозиція для Клієнтів, в яких народився малюк.
2. Отримуйте податкову знижку від держави.
Як платник внесків за довгостроковою програмою страхування життя, Ви маєте право на податкову знижку - до 18%. Завдяки сервісу Povertay, який Ви знайдете у власному Кабінеті Клієнта, правильно та швидко оформити податкову декларацію тепер можна онлайн та не встаючи з-за комп'ютера. Надайте декларацію та інші необхідні документи в податкову службу протягом року - з січня по грудень. Пам'ятайте, що повернення коштів державою здійснюється лише за попередній рік і це право на наступний рік не переноситься.
3. Сплачуйте вчасно та так, як Вам зручно.
Вчасно сплачуючи внески, ви зберігаєте свій страховий захист. А зробити це можна як онлайн на нашому сайті, так і у відділеннях банків-партнерів або через термінали. Детальніше - за цим посиланням pay.taslife.com.ua
4. Заплануйте зустріч із своїм фінансовим консультантом.
Хоча б двічі на рік знайдіть час та розпитайте консультанта про наші нові програми та сервіси, а також перевірте, чи актуальна сума Вашого страхового захисту. Якщо Ви раптом забули або не знаєте свого фінансового консультанта - зателефонуйте до нас, ми допоможемо!
5. При настанні страхового випадку - телефонуйте нам.
Повідомити про страхову подію необхідно якнайшвидше, оптимальний період - протягом 5 робочих днів. Телефонуйте до Контакт центру за номером 044 537 37 40 та розкажіть про те, що сталося. Ми підкажемо подальший алгоритм дій та перелік документів, які необхідно надати. Також не забудьте ознайомити із цією інформацією Вигодонабувачів по Вашому Договору. Детальніше читайте тут
6. Дізнайтесь про свій зароблений інвестиційний дохід.
Ця інформація знаходиться у Вашому Кабінеті Клієнта.
7. Перевіряйте особисті дані в Кабінеті Клієнта.
Щоб ми завжди залишались із Вами на зв'язку та могли вчасно надіслати важливе та корисне повідомлення - пересвідчиться, що Ваші email та номер телефону - актуальні. Оновити чи додати адресу електронної пошти можна безпосередньо з Кабінету Клієнта. А щоб повідомити про зміну контактного номеру - телефонуйте до нашого Контакт центру.
Ми завжди поряд та раді поспілкуватися!
Телефонуйте до Контакт центру: 044 537 37 40 (по буднях з 8:00 до 19:00)
Завітайте до нашого офісу: Київ, вул. Шота Руставелі, 16, поверх 6.
Напишіть нам на email: sktas@taslife.com.ua
Звертайтесь до свого фінансового консультанта.
Пишіть нам у месенджери:
- чат у Viber 096 25 00 117
- Skype 044 537 37 40
- приватні повідомлення на нашій сторінці у Facebook
Слідкуйте за новинами Компанії та першими дізнавайтесь про найцікавіше зі світу страхування життя:
на нашій сторінці у Facebook
на нашому Telegram каналі
на нашій сторінці в Instagram
на нашому відеоканалі в YouTube
та в блозі, який Ви зараз читаєте :)
Ми раді, що Ви з нами та щодня працюємо, щоб перевершити Ваші сподівання!
Ваша страхова Компанія на все життя