Друзі, вітаємо із п'ятницею та бажаємо вдалого завершення робочого тижня, а також поспішаємо поділитись гарячим - щойно з програмерської печі - релізом нового функціоналу, який ви знайдете у власному Кабінеті Клієнта.

Тепер, кожен Клієнт, який не менше трьох років робив внески за накопичувальною програмою страхування життя "ТАС-Лайф", зможе переглянути актуальну викупну чи редуковану суму за цим Договором, не відходячи від комп'ютера чи ноутбука. Перелік програм, в яких ця опція також буде присутня, згодом обов'язково збільшиться.

Про викупну суму ми вже розповідали на сторінках нашого блогу, тому просто нагадаємо посилання - http://blog.taslife.com.ua/vikupna-suma.html

Що ж таке редукована сума?

У довгостроковому страхуванні життя допускається припинення або призупинення внесення регулярних страхових внесків без розірвання Договору. Якщо Клієнт не може внести черговий платіж, страхова сума, що була спочатку визначена у Договорі, зменшується або редукується, а сам поліс переводиться в категорію оплачених. При цьому страхове покриття за ризиками "Дожиття" та "Втрата життя" залишається чинним до закінчення терміну страхування.

Редукування страхової суми проводиться в тому випадку, якщо з моменту укладення Договору страхування пройшло не менше трьох років, тобто накопичено деякий страховий резерв. Зміна умов договору може здійснюватися як на прохання Клієнта, так і автоматично - за фактом виникнення заборгованості.
Редукування страхового поліса є альтернативою виплати викупної суми, яка означає припинення Договору страхування. А, оскільки зменшена страхова сума, зазвичай, більше викупної за рахунок нарахованого інвестиційного доходу, це більш вигідно для Страхувальника.

Тож, де можна перевірити викупну та редуковану суми за програмою "ТАС-Лайф"?

Як завжди - проста та покрокова інструкція :)

1. Заходимо у Кабінет Клієнта. Якщо ви раптом ще жодного разу цього не робили - на допомогу прийде це посилання. У  боковому меню обираємо вкладку "Калькулятор"

1  

2. На сторінці "Калькулятор" відображено ті Договори страхування, за якими можливо внесення онлайн-змін. Якщо Ви сплачуєте внески за програмою "ТАС-Лайф" не менше трьох років, на її вкладці Ви побачите піктограму-посилання на сторінку із викупною та редукованою сумами. Тиснемо на неї :)

2 

3. І переглядаємо актуальні суми за цим Договором - викупну, а також редуковану за ризиком "Дожиття" та "Втрата життя". 
Нижче знаходиться пояснення цих термінів та важлива інформація щодо оподаткування виплати викупної суми. 

3

На закінчення - ще один лайфхак, що зробить сервіс від TAS life ще зручнішим!

Рекомендуємо усім Клієнтам перевірити наявність та, за необхідністю, додати адресу електронної пошти у контактну інформацію Кабінету Клієнта.
Зробити це дуже просто:

1. Зайдіть на сторінку із власними даними, натиснувши піктограму з чоловічком у правому верхньому кутку екрану

4

2. Якщо поле у графі email пусте, тисіть на "олівець" та впишіть адресу вашої електронної скриньки. 

5

Також, за необхідності, Ви в будь-який момент можете відредагувати свій email.

Зробили? Супер! Тепер ми зможемо ще оперативніше надавати важливу інформацію щодо Ваших Договорів страхування життя! :)

Друзі, команда ТАС life постійно працює над тим, щоб наше з вами спілкування було якомога зручнішим та приємнішим, тому ми завжди раді врахувати усі побажання та зауваження!

Тож, якщо маєте запитання, або хочете поділитись із нами тим, що вам подобається в оновленому Кабінеті Клієнта, а що можна поліпшити - звертайтесь до нашого Контакт центру!
Зробити це можна у кілька способів:

- написати нам у Viber чи у WhatsApp на номер 096 2 500 117
- поспілкуватися із консультантом у Телеграм-чаті @TASlifeBot
- зателефонувати: 0 800 500 117

Контакт центр працює для вас з 8:00 до 19:00 по буднях, та в суботу з 10:00 до 17:00

cat

 

 P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram - t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook - facebook.com/taslifeofficial  

Поділитися